Slide

Igualdad de género

Compromiso

Justicia social

Gizarte-eraldaketarako hezkuntza Kulturarteko hezkuntza Hezkidetza eta genero-ekitatea Hezkuntza
afektibo-sexuala
Ingurumen-hezkuntza Indarkeriarik ezaren aldeko hezkuntza
GURE PROIEKTUAK
GURE ZERBITZUAK
NORBERAREN JARDUERAK
Ezagutu gaitzazu

Nor gara

Gure elkarteak herritar inplikatuak, gogoetatsuak eta beren garaiko arazoekiko kritikoak sustatzea du helburu, elkarbizitza arduratsua, aktiboa eta konprometitua bultzatzeko, garapen ekonomikoaren, sozialaren eta ingurumen jasangarriaren esparruan.

Gehiago irakurri
Ezagutu gaitzazu

Zer egiten dugu

Matizen jarduera-eremuak honako hauek dira: bizikidetzarako hezkuntza, Giza Eskubideen eta Bakearen aldeko hezkuntza, kulturarteko hezkuntza, berdintasunerako eta hezkidetzarako hezkuntza, ingurumen-hezkuntza eta garapenerako hezkuntza.

Gehiago irakurri
logo amalgama

Amalgama Plataforma

Amalgama plataforma birtual bat da, baliabideak, esperientziak eta Euskadin kulturartekotasunaren alde lan egiten dugun era askotako erakunde publiko eta pribatuen lana partekatzeko.

Sartu eta parte hartu
Enpresa eta erakunde finantzatzaile eta laguntzaileak

Erakunde laguntzaileak

Izena eman gure ikastaroetan

Nabarmendutako ikastaroak

Globalizazioaren eta kultura aniztasunaren kudeaketaren inguruko formazio espezifikoa jasotzen du, ezagutza teoriko-praktikoak eta gaitasun sozialak eskuratzeko, gure gizarteen egungo testuinguru globalizatu eta multikulturalera egokituta.

Lan esparruan kulturen arteko harreman- eta bizikidetza-elementu nagusiak ezagutzeko eta kultura-aniztasunaren kudeaketaren alderdi praktikoak lantzeko gaitasunak eskuratzeko formazio espezifikoa jasotzen du.

Osasun-sektoreko profesionalei eta osasun-arloko ikasleei zuzenduta. Kulturen arteko harreman- eta bizikidetza-elementu nagusiak ezagutzeko eta gaitasunak eskuratzeko formazio espezifikoa jasotzen du.

Jarraipen-proiektuak

Proiektu propioak

Giza-eskubideetan oinarritutako hezkuntza

Genero-berdintasuna, kulturen arteko bizikidetza, aukera-berdintasuna eta gizarteratzea ikuspegi ludikotik eta giza eskubideen esparruan lantzeko hezkuntza-programa.

Genero-berdintasunerako hezkuntza

Gazteei eta nerabeei zuzendutako hezkuntza-programa bat da, eta generoarekin eta maitasun erromantikoarekin lotura duten estereotipoak, aurreiritziak eta topikoak zalantzan jartzen ditu eta hauei buruzko gogoeta egiten laguntzen du, baita indarkeria matxistaren justifikazioan duten ondorioak aztertu ere.

Genero-ekitatea eta hezkidetza

Proiektu honen bidez, familiak gure txikien sozializazio-prozesuan hartzen duen garrantziari balioa eman nahi diogu, eta tresna zehatzak eskaini.

Gure bloga

Azken berriak